FETCH is opgezet om drukbezette Amsterdammers te behoeden voor een opeenstapeling van  dagelijkse verplichtingen waardoor zij in de knel komen met hun work/life balance.  Na het succes op de particuliere markt gaat FETCH haar dienstverlening uitbreiden naar  zakelijke klanten. Ik help hun de vertaalslag te maken naar de B2B markt.

business development manager

 

De missie van de Hartstichting is ‘strijden tegen hart-en vaatziekten’. Dit wordt o.a. gedaan door het financieren van wetenschappelijk onderzoek. Naast particuliere donateurs zoekt de Hartstichting steeds meer aansluiting bij het bedrijfsleven. Door het achterhalen en  verbinden van het MVO beleid van organisaties aan de doelstellingen      van de Hartstichting heb ik aan deze missie bijgedragen.

relatie manager zakelijke markt

 

 

 

 

Marvia is een jong internet bedrijf dat bezig is met het vergroten van haar marktaandeel in het Web2Print marktsegment. Door het voortdurend sleutelen aan de verkoopstrategie en executie heb ik hieraan meegeholpen.

sales director

 

 

 

 

 

De Toneelmakerij wilde kinderen uit arme gezinnen de kans geven ook te kunnen genieten van toneel. Met het geheel zelfstandig opzetten en uitvoeren van dit volledig door het bedrijfsleven gesponsorde project ‘De Toneelbank’ zijn er in 5 steden, 300 kinderen naar een voorstelling kunnen gaan.

projectleider

 

 

 

 

Stichting Wheel of Energy heeft als doel zoveel mogelijk aandacht te generen voor de psycho-sociale gevolgen door toedoen van kanker. Als content manager social media heb ik hieraan bijgedragen.

content manager social media

 

 

 

 

 

GUP Magazine wilde een groter aandeel advertentie-omzet verkrijgen. Door het opstellen en uitvoeren van een verkoopplan heb ik hieraan uitvoering gegeven.

sales director

 

 

 

 

 

Bij Young + Connected was er sprake van langdurige onderbezetting op de sales afdeling. Op interim basis heb ik hier door marktbewerking met zowel print als online concepten bijgedragen aan het behalen van de verkoopdoelstellingen.

interim senior accountmanager

 

 

 

 

 

Als jong zoekmachine marketingbureau was Vindingryk op zoek naar een snelle marktpenetratie. Door het opstellen van een verkoop en marketingplan heb ik de juiste propositie en marktcombinaties gevonden. Dit heeft bijgedragen aan een snelle aanwas van het klantenbestand.

business development manager

 

 

 

 

 

Maasstad weekbladen had te kampen met structureel teruglopende advertentie-inkomsten binnen hun bestaande markten/klanten. Op basis van onderzoek, waaruit bleek dat lezers een grote behoefte hadden aan medische informatie heb ik een gesponsorde medische rubriek ontwikkeld die succesvol in de markt is gezet.

interim sales manager